Gelmişine geçmişine kısa bi ziyaret yapmak lazım



0 yorum
Normalde sakin dingin parçalar dinlemeyi severim ama bugün bu şarkıyı dinlediğimde çok hoşuma gitti :) Evet bazen gelmişine geçmişine kısa bi ziyaret yapmak lazım :)
Özcan Deniz'i pek dinlediğim söylenemez,kendisini "Ya Sonra" filminden sonra takip etmeye başladım.Ve hala filmlerini takip ediyorum.Şimdi sırada 21 Eylül 2012 de vizyona girecek Yeşim Ustaoğlu'nun yazıp,yönettiği ve başrollerinde Özcan Deniz,Neslihan Atagül,Barış Hacıhan,Ilgaz Kocatürk ve Nihal Yalçın'ın yer aldığı "ARAF" filminde.Bu film 29 Ağustos – 08 Eylül 2012 tarihleri arasında gerçekleşecek Venedik Film Festivalinde, “Mostra Internazionale d’Arte Cinematografice Orizzonti (Ufuklar)” bölümünde de yarışacak sonucu sabırsızlıkla bekliyorum.Konuyu nasıl buraya getirdim bilmiyorum ama burda bitirmem gerektiğini biliyorum :) Öptüm yahuuuu...

0 yorum:

Yorum Gönder

newer post older post