NEDEN 'nedenlerim' HİÇ BİTMİYOR ???



0 yorum
Neden hep böyleyim ben ????
Neden hep herşeye ben koşturmak zorunda hissediyorum ???
 Neden benim için en iyisini hep kendi yaptıklarımmış gibi geliyor ???
Neden bu kadar katıyım birilerine güvenme konusunda ???
Neden bi işi ben yapmıyorsam bir türlü içime sinmiyor ???
Neden hep bişeyler değişsin diye çabalayıp,sonra sıkı sıkıya eskilere sarılıyorum ???
Neden 'nedenlerim' hiç bitmiyor...
Aslında biraz çevremdekilere bıraksam sırtımdaki yükleri...
Hep tek başıma didinip sonunda yorgun düşünceye kadar çabalamaktansa,biraz hayatımı kolaylaştırmayı denesem...
En mükemmel için çabalarken kaybetmesem mesela gerçek aradığımı...
Tek başıma savaşıp sona gelmeden yorulmak yerine,benimle omuz omuza savaşacak yoldaşlar bulsam mesela...güvensem onlara,sırtımı yaslasam,bi iş benim istediğim gibi olacak mı diye merak etmesem...Ya da en basiti yaptığım pilava birinin eli değdiğinde olmadı bu pilav demesem...


0 yorum:

Yorum Gönder

newer post older post