neler yazmak istiyorum :)



0 yorum
Yazılacak,söylenecek çok şey birikti.Ama bi türlü fırsat bulup uzun uzn yazamıyorum :/
Mesela bi teşekkür yazım var ; blog tasarımı yapan güzel yürekli insanlara.
Sevdiğimin doğum günü yazısı ve bi kaç ayrıntı fotoğrafı var eklemek istediğim.Hatta belki kurabiye tarifi bile verebilirim :)
Aldığım ve okumaya henüz başlayamadığım kitaplar ve sinemada izlediğim filmlerle ilgili bi yazıda yazmak istiyorum :D
Olumlamalarım ve şükür egzersizleriyle ilgili bi yazı var tabi :)
Anlaşılacağı üzere yazılacak çok şey var fakat bi koşturmacadır gidiyor,kafamı bi türlü toparlayamıyorum.Açıkcası bazende defterime yazdıklarım doyuruyor beni buraya hevesim kalmıyor...Yakında bi yolculuk söz konusu düğünler,asker uğurlaması ve ziyaretler...Bakalım ne derece yazabileceğim hep birlikte görücez :)
ÖPTÜM YAHUUU :)

0 yorum:

Yorum Gönder

newer post older post