Uykucu Şirin



1 yorum
Günaydınnnn :) Bugün çok az uyumama rağman tam 7:00 da diktim gözlerimi tavana :)
Şuan kadar bir uyuklama belirtisi yok,cin gibiyim.Eeee sonuç diyenler olabilir ; sonuç şu ki benim uykuyla aramda çok özel bi bağ var.Bu seviyeli birlikteliğimiz uzun yıllara dayanıyor.Öyle ki ben uykum var,uyuyacağım diye günlerce çalıştığım final sınavına bile gitmemiş insanım,gerisini siz düşünün :)  Şuana kadar 12 saatin üstünde uyuma rekorum var yani biraz daha uyusam bitkisel hayata doğru giderdim herhalde :) Bu derin bağın temelini henüz çözmüş değilim.Her zaman mı bu bağ vardı,sonradan mı ortaya çıktı bilmiyorum.Gerçi üniversiteye hazırlık döneminde ve üniversite vize final döneminde pek uyuduğum söylemez.
Ama çoğu zaman kimselere söyleyemesemde şirinlerdeki 'uykucu şirin' karakterini benden esinlenerek yaptıklarını düşünüyorum :) Zaten hemen başucumda uykucu şirin elinde yastıkla bekliyor,kimbilir belki ben kalksam o yatar :) 
Aaa buarada bu ayrıntıyı atlamıyım, kalktım ve sevgilimin iş arkadaşlarının yoğun isteği üzerine ıslak kek yaptım,sabahın bu saatinde :) Yok yok çok enerjiğim buaralar kendimi taktir ediyorum  valla...Aileme kavuşacağım yakında sanırım o yüzden.Buarada ıslak kek tarifinide vereceğim,gayet güzel oluyor.Çocukluğumdan beri annem yapar ve bende afiyetle yerim...Hadi şimdilik durum bildirimi bu kadar,öptüm yahuuu :)

1 yorum:

Bir Ruh Yolculuğu at: 28 Ağustos 2012 17:30 dedi ki...

Sabah saatlerinden itibaren ortalarda görünmeyen uyku kardeş,saklandığın yerden çıkmalısın artık... Valla aramızdaki bağ hala eskisi gibi ; derin ve pahabiçilemez...Tamam kabul sabahları erken uyanıyorum ama ilk fırsatta senin kollarına koşuyorum...Hadii amaa nerdeysen gel artık....

Yorum Gönder

newer post older post